מעורב הופס ליום רביעי: לוקה? MVP? / מנחם לס

1. האם הגיע הזמן להתחיל לדבר על לוקה בדיונים על ה-MVP?בוודאי! (מ.ל)

שלשום ללוקה דונצ'יק היה משחק FOR THE AGES, כמו שאומרים החברים שלי מדאונטאון בית-שאן.

הוא שם 42 נגד הסזפארס עם 11 קרשים ו-12 בונבונים. 5 שלשות (מ-13).

הגיע הזמן להכניס אותו למרוץ על ה-MVP. אם סטיב נאש עשה את ה-MVP אז גם לוקה יכול, וייתכן מאד שהוא היום השחקן הטוב ביותר ב-NBA, אפילו שאצבעותי רועדות ועיני דומעות כשאני חושב שיש מצב שהווניל האירופאי הזה הוא היום השחקן מס' 1 ב-NBA.

שימון, אני שואל אותך בפרטי, ותענה לי בפרטי: "אילו התחלת קבוצה היום והיתה לך ברירה לבחור בין ג'יימס הארדן ולוקה דונצ'יק, במי היית בוחר? פייר, רק בינינו. איש לא יידע שעברת למחנה השחורים.

וואללה שגם אני הייתי בוחר בו.

בואו ניתן מבט בשחקן הזה שנכון להיום מחזיק את המבריקס חזק במרוץ המערבי לפלייאוף, ולמה הוא מועמד רציני ביותר – אולי אפילו מס' 1 נכון להיום – במרוץ ל-MVP:

1.הוא ולברון ג'יימס היחידים שעשו טריפל-דאבל שמס' 40 מופיע בו לפני יום הולדתם ה-21!

2. הוא היום השחקן היחיד ב-NBA בטופ 10 בחיצים, בונבונים, וקרשים (רביעי בקליעות – 29.5, עשירי בריבאונדים – 10.7, ושני באסיסטים – 9.3)

3. אף שחקן מתחת לגיל 20 לא קלע כמוהו, לא מסר אסיסטים כמוהו, ורק שלושה לקחו ריבסאונדים כמוהו

4. הכי הרבה טריפל דאבלים בגילו (מתחת לגיל 21):

Luka Doncic-  14
Magic Johnson-  7
LeBron James –  5

 No other player in NBA history has more than three at age 20

— Tommy Beer (@TommyBeer) November 15, 2019

5. לוקה הוא אחד הטובים ב-NBA גם בכניסה לסל וגם מהפרימטר עם הצעד האחורי שלו!

This might be my favorite stat of all. Doncic continues to destroy defenders both inside (without dunks!) AND with that step-back three that might be one of the NBA’s most unstoppable shots:
**

2. כרמלו אנטוני קולע את הסל הראשון שלו – שלשה – נגד הפליקנס. השלשה מזוויות שונות:

היה זה משחקו הראשון בלמעלה משנה. תנו לו צ'אנס. הוא 'גיימר', ואני יודע שהוא עוד יפתיע את כל המגחכים.

3. אתם יכולים להאמין ששני שחקנים (דיאדרה אייטון ומרווין באגלי) ניבחרו לפני לוקה בדראפט 2017-18?

אבל מי שבאמת היתה צריכה להיבחר ראשונה בדראפט היתה אימו, שברגע שהופיעה באולם, לבבות פסקו לפעום:

4. דמיאן לילארד אמר אחרי המשחק מה שהאשך אומר כבר זמן רב: 'אתה לא יכול לשמור היום ב-NBA כי כל נגיעה זאת שריקה. בעיקר על הארדן!'

5. האם להארדן יש סכוי לשבור את שיא השלשות של סטפן קרי?

(הקו השחור משמאל למטה הוא הארדן נכון להיום. הגיע לצהוב של סטפן קרי

נכון למשחק ה-14 העונה (האחרון) ג'יימס הארדן קלע 68.3 שלשות ב-14 המשחקים הראשונים.

לפי קלקולוס, משם לקחתי את האינפו על הארדן וקרי, רק סטפן קלע יותר שלשות ב-14 המשחקים הראשונים. סטפן קבר 71 גם בעונת 2015-16 וגם בעונה שעברה.

הווה אומר? הווה אומר שג'יימס הארדן הוא בקצב לשבור שיא הסטורי לשלשות לעונה, שסטפן קבע ב-2015-16 – 402 שלשות.

אם הארדן ממשיך לקלוע שלשות בקצה הנוכחי – 4.9 למשחק, והוא ישחק את כל 82 המשחקים, הוא יסיים עם 401.8 שלשות! שתי עשיריות השלשה מהשיא של סטפן קרי!!!

אבל…וכאן בא האבל הגדול: הארדן מנסה העונה לקלוע שלשות יותר מאי פעם בקריירה, והוא קולע רק 34.0%, כשהממוצע לעונה שלו הוא 36.4%.

אילו קלע בממוצע לקריירה שלו, הוא היה קולע העונה 427.3 שלשות!!!

6. אתם לא מכירים את כרמלו אנטוני כמוני: הוא יכול להיות TOUGH AS NAILS! –  תנו מבט כיצד הוא מכניס גופו אל ג'קסון הייז!!!

7. אילו רודני הוד היה עושה את זה לעיתים יותר תכופות. הוא אחד הביזבוזים הגדולים ביותר ב-NBA. מה שהוא צריך זה פילפל בתחת!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
109 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
Admin
20 בנובמבר 2019 5:39

כרמלו אנטוני היה נוראי הלילה. כל פורטלנד היו גרועים, אבל כרמלו במיוחד. יכול להיות שזו רק קצת חלודה שהוא צריך להסיר. הוא הרי לא שיחק ברמה הזו כבר שנה. באותה המידה, יכול להיות שפשוט כבר אין לו "את זה".
.
חד משמעית, נכון להיום לוקה לא רק בדיון על ה-MVP, גם אלא גבוה ברשימה.
.
תודה, מנחם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כרמלו זה הלב והנשמה מביא למשחק אספקטים שאתה לא רואה בסטט

גיא הירוק
Admin
20 בנובמבר 2019 6:09

זה בסדר, גם את כרמלו לא ראית.
אבל אתה מוזמן לבדוק את ההיילייטס –
שם נוצר הרושם שהוא היה נהדר הלילה . . .

stam
stam
20 בנובמבר 2019 6:15

היה כמו שעזבתם אותו. חלש, למזלו כל פורטלנד היתה איומה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאוכזב שלא הבנת שזה היה ציני 😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מנחם השאלה שלך תלויה. אם אני צריך לבחור שחקן לעונה זו או לעונה הבאה הארדן בודאות, לא קרוב אפילו.

אם בכללי ברור שלוקה כי הארדן בן 30 ולוקה בן 20 אז יהיה לי סופרסטאר ל12 שנה לפחות.

לוקה לא קרוב לmvp עם כל הכבוד לקמפיין המספרים. המאזן הקבוצתי שלו לא ממש טוב, הוא שומר קונוס ולוח די נוח עד כה.
ואם במספרים עסקינן גיימס הארדן עושה כל ערב מה שהוא עושה ועם מאזן יותר טוב. גם יאניס עם מספרים יותר טובים ועושה הגנה.
גם לברון.
הוא בהחלט בשמינייה הראשונה במירוץ העונה אבל לא מעבר.

stam
stam
20 בנובמבר 2019 6:16

לוקה הוא AD בהגנה, יחסית להארדן…
אל תדאג. גם זה יגיע. בגלל זה הוא לברון הבא, ולא הארדן הבא. הוא בחור חכם. הוא יודע מה מנצח ומה לא.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ליליארד עושה גם את הטריקים של הארדן מה הוא בוכה אבל הוא צודק בכל מילה.
המגינים פשוט מורתעים מהשיפוט.
אתמול במשחק פורבס ברח מלוקה שהוא שמר עליו ולוקההרדף אחריו עם המרפקים להוציאנעבירה ועף עליו עם מרפק ולתדהמתי השופטיםנשרקו לתוקף של לוקה במקום 2 זריקות בניסיון זריקה, לוקה אחרי זה התלונן לשופטים ומאז זהו.
יעני מתוך 10 ישרקו 2 נגדך ו8 לטובתך.
הארדן בכניסה לסל מעיף את הידיים לתוך המגן בקו ישר עם הכדור יעני מטיח עליו את הכדור ואז אוטומטית נוצר מגע והופ 2 זריקות מהקו. זה בדיחה. בשכונה מישהו יטיח עליך ככה את הידיים קדימה עם הכדור אתה תוריד לו את הידיים וזה לא עבירה.
הnba זה קרקס.
אפילו טריי יאנג התחיל ליישם ובמשחק מול הקליפרס ניסה לקפוץ פעמיים לתוך המגן סתם השופטים לא שרקו אמרו לו ילד אתה עוד צעיר.
כל הליגה ככה אני פדוט רואה איך המגינים מורתעים ומפחדים שלא יקפצו עליהם או יעופו להם לידיים. צריך לקשור להם את הידיים מאחורי הגב חחח לברון פעם שמר ככה ואז אולי יעופו להם על הפנים.
בדיחה הליגה

חגי "התותח" ניסני
Editor
20 בנובמבר 2019 8:37

רואה. כשאתה "מתאמץ" אתה יכול לא לדבר "שטויות"

אשך טמיר המקורי
20 בנובמבר 2019 11:06

אתה ראית איך פול רץ ליד ג'ורג' ואז נכנס בו בבאמפ מהצד וקיבל עבירה לזכותו?!

stam
stam
20 בנובמבר 2019 6:19

הטבלה לא משקרת:
יאניס, מעל כולם. משני הצדדים.
לברון, הארדן, לוקה. צפוף ביחד.
לילארד, טאונס.
ואז היתר.
https://imgur.com/a/BDqpb0Z

יואב
יואב
20 בנובמבר 2019 6:29
Reply to  stam

מה המדד הזה מודד?
יש לו כל מיני סטיות עם גבוהים כמו רובינסון וטיים לורד

stam
stam
20 בנובמבר 2019 8:20
Reply to  יואב

את הריל בוקס פלוס-מינוס. הגנה והתקפה.
הכי פשוט: כמה נקודות אתה שווה לקבוצה שלך, לאורך כל העונה?
ה"סטיה" של שחקנים שציינת, היא בגלל שזו עדיין תחילת עונה. ויש לך כמה מצטיינים מפתיעים (לא הצמרת הגבוהה ממש). יתיישר.
זה מדד מעולה, בעיני. מעולה.
במיוחד: לבחון בנפרד את הצד ההתקפי שלהם, מול המחיר ההגנתי.
אתה מוזמן לראות את כל השחקנים, גם עונות קודמות, גם בחיתוך עמדות וכו'.
פה:
https://nbamath.com/2019-20-nba-tpa/

stam
stam
20 בנובמבר 2019 8:22
Reply to  stam

אגב, אלה 30 הכי גרועים (השנה, בינתיים):
https://imgur.com/a/DsXja2o

יואב
יואב
20 בנובמבר 2019 6:41
Reply to  stam

טוב יש בו סטיית תקן לטובת גבוהים זה בטוח השאלה מהי.

Smiley
Editor
20 בנובמבר 2019 7:30

דונצ'יץ' כשרון גדול והולך ומשתפר. MVP… טרם, אבל הוא בדרך הנכונה

Berch
20 בנובמבר 2019 8:27

אחלה מעורב מנחם
הגיע הזמן לMVP ונילי אמיתי ממזרח אירופה
🙂

רותם אלרן
Editor
20 בנובמבר 2019 8:30

תודה רבה מנחם, אני מאז ומעולם אהבתי את לוקה.
שחקן ענק עם קליעה טובה וחדירה נהדרת, אבל ראיית המשחק היא נהדרת ומיוחדת במינה, ממש הדובדבן על הקצפת.

אזרח
אזרח
20 בנובמבר 2019 8:31

קליעה טובה? ממוצעת מינוס

א.ב
א.ב
20 בנובמבר 2019 19:30
Reply to  אזרח

זו שאלה טובה.
אם שחקן קולע באחוזים בינוניים ביחס לכלל אבל גבוהים ביחס לזריקות שהוא לוקח, הוא קלע טוב?
(לא בטוח שזה המצב, אבל בעונה 'עברה לוקה היה בינוני לשלוש אבל מצויין יחסית לשלשות מכדרור)

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
21 בנובמבר 2019 2:40
Reply to  א.ב

לא. שילמד לבחור זריקות אם ככה. יש לו זריקה מעולה, מהירה, הוצאה מגבוה, שחרור גבוה, ויש לו טאץ, ככה שאין סיבה בעולם שהוא יהיה על 32 אחוז. שילמד לבחור זריקות יותר בשכל ויש לו הוא בחור חכם עם חכמת משחק ככה מספרים.

אהרון שדה
Editor
20 בנובמבר 2019 9:04

מנחם תודה רבה על מעורב משובח

אהרון שדה
Editor
20 בנובמבר 2019 9:11

שם מספר 9 בחמישים כדורסלני העשור הוא
ג'ון וול : 9 עונות בעשור (נבחר ראשון בדראפט 2010 )
כל העונות בוושינגטון במדיה נבחר 5 פעמים לאולסטאר ועוד פעם לחמישיית העונה השלישית
(היה גם בחמישיית הרוקיז ובחמישיית ההגנה השנייה).

וול הוא שם מעורר מחלוקת ולא הצליח לסחוף את וושינגטון מעבר לסיבוב פליאוף אחד
פעמיים חצי גמר מזרח ופעמיים הדחה בסיבוב הראשון .
המספרים הכללים 19 נק ו 9.2 אס.
לא ירד אף עונה מ 16 נק או מ 8 אס.
3 עונות עם 10 אס + כולל עונה של 23.1 נק + 10.7 אס.
הפציעות עצרו אותו וכנראה שהגיע לתגרת הזכוכית שלו אבל טופ 50 הוא שווה

The Pro
The Pro
20 בנובמבר 2019 9:49

תודה מנחם. את דעתי על דונצ'יץ' כבר אמרתי.
-לברון התחיל את הקריירה בליגה שעוד הגנה הייתה לגיטימית וגם השיפוט היה שונה בהתאם.
היו עוד בליגה הגנות אפורות כמו הספרס שניצלו את זה בסגנון המשחק שלהם.
תוסיף לזה את הפירוק שהפיסטונס שנחשבו הגנה היסטורית חטפו בפלייאוף ב2007 מלברון והקאבס.
.
אני לא חושב שלוקה יכול לשחזר את זה למרות שהוא משחק בקבוצה הרבה יותר מוכשרת מקליבלנד של 2007.

רועי ויינברג
Admin
20 בנובמבר 2019 9:52

לוקה לדעתי לא לגמרי מועמד לאמ.וי.פי. אם דאלאס יעשו פלייאוף הוא גם נכנס לחמישייה הראשונה או השנייה, שחקן אדיר. ההגנה שלו כן מדאיגה ודאלאס לא מספיק טובה (כמו גולדן של קרי או פניקס של נאש) בשביל לכפר על זה ולהגיע לזכייה בפרס, אבל הוא יקח יותר מאחד במהלך הקריירה.
.
קשה לי לראות את הארדן מגיע לשיא של קרי. זה אפשרי והמתמטיקה נכונה, אבל המטרה של הבאת ווסטברוק היא שהוא יזרוק פחות ושיחק פחות. גם קרי לא לקח אליפות בשנה שבה קלע 402 שלשות.
.
תודה מנחם. אחלה מעורב. חידשת הרבה

etayle
etayle
20 בנובמבר 2019 9:52

סץם משהו שהפריע לי בעין
נכון למשחק ה-14 העונה (האחרון) ג'יימס הארדן קלע 68.3 שלשות ב-14 המשחקים הראשונים.
אי אפשר לקלוע 68.3 שלשות…

עגל
עגל
20 בנובמבר 2019 14:21
Reply to  etayle

גם אני ראיתי את זה . . . מנחם ממהר וקצת עייף ואז הנתונים לפעמים בורחים לו (דונצ'יק במקום דונצ'יץ' זה כבר עניין קבוע). אבל בגדול זה נכון, הארדן בדרך הבטוחה ליידות מספר שיא של שלשות. רק שיחזור כבר לאחוזים הרגילים שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

דונציק זה גאוני, אני חולה על זה שמנחם קורא לו ככה

אור
אור
20 בנובמבר 2019 21:54

לא שאני מסכים אבל כך אומרים האמריקאים

האווי לאסוף
האווי לאסוף
20 בנובמבר 2019 10:35

לוקה הוא המלך, לוקה הוא החיים, אבל אפשר לתת לו עוד קצת להתבשל לפני התואר האישי הגדול מכולם. למרות זאת, הנתונים שלו בהחלט בתחום הלגיטימי לדיון. אם הוא ימשיך כך עד סוף השנה, ודאלאס תראה טוב, נשוב ונדסקס

Alex Rabino
20 בנובמבר 2019 10:59

בתור ילד בן 18, לוקה דונציץ היה מקבל 10 – 15 על הפארקט בריאל מדריד כי המאמן לא נתן לא יותר. מהרגע שהגיע ל NBA הוא מקבל הרבה יותר דקות והתמורה בהתאם. במידה קצת פחותה אותו הסיפור היה עם ריקי רוביו שהגיע ל NBA מבאדאלונה. ההבדל של מאמנים ביורוליג ומאמנים ב NBA הוא שאצל האחרונים אם אתה טוב אתה נשאר על המגרש. מאמנים ביורוליג דואגים לפרנסה שלהם ולכן לא נותנים הרבה צ'אנסים לילדים מוכשרים. זאת הסיבה שאני צופה שדני אבדיה יצליח בגדול ב NBA. בניגוד ל 2 שהוזכרו מעלה אבדיה הוא גם שחקן הגנה מעולה שמסיים כמעט כול משחק עם חסימה אחת לפחות.

yaniv
yaniv
20 בנובמבר 2019 11:11
Reply to  Alex Rabino

מודה שאני לא סגור לגבי הדקות שלוקה שיחק בריאל אבל לוקה היה חד משמעית הכוכב של ריאל והכל היה סביבו .אם הנתון של הדקות שאתה אומר נכון אז זה כנראה כי אף אחד לא עובר את הדקות האלה.
בתור אחד שראה את ריאל עם לוקה יחסית הרבה ,תמיד תמיד לוקה היה הגו טו גאי והכוכב הבלתי מעורר של ריאל

yaniv
yaniv
20 בנובמבר 2019 11:13
Reply to  yaniv

טוב הלכתי לבדוק אז ככה בעונה האחרונה של דונציץ בריאל הוא שיחק 25.9 דקות למשחק.
נבחר לMVP של הליגה הספרדית ולMVP של היורוליג.
אז נראה לי שדונציץ קיבל את הבמה גם בריאל

stam
stam
20 בנובמבר 2019 12:08
Reply to  yaniv

MVP ליגה ספרדית, MVP יורוליג, הגואל של יסורי מדריד, כוכב אליפות אירופה, אלוף אירופה! עם פריקינג סלובניה, שאני נותן יחס של, 1:5, אם משהו מזהה אותה ישר במפה אילמת. כוכב אלופת אירופה לנבחרות, בגיל 18. יש בכלל מה להוסיף!? כתש כל ספק חשש וטענה. ואז, כשהכל נוקה ביבשת הישנה – הולך ליבשת החדשה.

אשך טמיר המקורי
20 בנובמבר 2019 11:04

תודה רבה דוק, מעורב נפלא.
לוקה שחקן היסטורי, ואני אומר את זה מאז שראיתי אותו לראשונה בעונה שעברה ובאליפות אירופה.
לארי בירד 2.0.
חלק מחוסר החיבה שלי לטרי יאנג נובע מכך שהיו כאלה שהקטינו את לוקה וזלזלו בו, והעצימו את יאנג על חשבונו.
יאנג שחקן נחמד, טוב משחשבתי בהתחלה, אבל אני לגמרי לא בוטח עדיין ביכולתו להוביל קבוצה רצינית למשהו משמעותי.
ההבדל בינו לבין לוקה זה שמיים וארץ.
.
לגבי השיפוט, אחרי שנים של תלונות על העניין, שהולך ומחמיר, הגעתי לדרגת מיאוס כזו שפשוט כבר לא בא לי לצפות במשחקים.
מה הטעם אם אין שיפוט ספורטיבי?
לא יכול להיות ששחקני התקפה נכלוליים יזמו מגע שוב ושוב בשחקני הגנה, ייכנסו בהם, יתנו להם מרפקים, יעיפו אותם כשהנ"ל ניצבים / בתנועה לאחור / מזנקים ורטיקלית, ועוד יזכו בעבירה ויילכו לקו.
לא יכול להיות שאותם שחקנים ינצלו שחקן הגנה שעומד בתנוחה הגנתית קלאסית עם הידיים קדימה, נייח, ואז ירימו ידיהם למעלה, יפגעו בידיו ויעשו כאילו רצו לזרוק לשלוש! ויקבלו על הרמייה הזאת שלוש זריקות מהקו!
לא יכול להיות של כל כניסה של דרג לסל תזוכה בעבירה אוטומטית גם אם לא היה איש לידו!
סילבר פושע נגד הכדורסל והשופטים הם עושי דברו.
.
הארדן דוחה ואנטי-כדורסל, זורק מיליון זריקות משלוש, יש מלא שחקנים שתיתן להם לזרוק את נפח הזריקות שלו עם קרדיט מלא מהמאמן לא משנה מה והם יהיו על הקו הזה.
.
פורטלנד לא תהיה בפלייאוף, כמו שחזיתי. הם היו קבוצה בינונית מינוס עונה שעברה (כמו כל עונה), נחלשו מאוד בסגל ועוד נפצע להם שחקן חשוב.
שום סיכוי.
כרמלו זה בטח לא מה שיעזור, אבל לפחות הוא הגיע לקבוצה שהמאמן שלה הוא כמו מורה לספורט ביסודי, נותן לבנים כדור ובזה מסתכם תפקידו.
קבוצה של הירו בול, איש הישר בעינו יעשה, המעודד הראשי מהקו בחליפה מאמין בכם.
רק קבוצה כזו יכולה לספוג את כרמלו כיום.
.
אמא של דונצ'יץ כוסית.

stam
stam
20 בנובמבר 2019 11:59

דור הבאז רוצה שהכל יהיה ברגע אחד כמו דבר שאורך שנים.
לכן ישר סופרים את לוקה במירוץ ל-MVP. מספרית הוא בוודאי שם. אבל זה זניח יחסית. התואר האישי והישגים הקבוצתיים עוד יגיעו. שנה, שנתיים, שלוש – hell, עוד עשור פלוס אפילו, טפו טפו שרק יהיה בריא.
לוקה בן 20, בשנתו השניה בליגה. כל השוואה והערכה חייבת להתחיל משם, בטח אם אנחנו כבר מקדימים שאלות גדולה *היסטורית* לעתיד, צריכות להתחיל משם.
לכן, דוגמה אחת, כל קו הטיעון של מכון סיימון-בארוק, "הוא הארדן, הוא הארדן", לא רלבנטית. היא מוגבלת למוחש, למובז דומים, רמאויותק טנות, הסט פבק, וכו'. אבל הם מדברים על הארדן הזקן! אחרי מסלול חיים ארוךךךך. הארדן בגילו של לוקה היה שפם עכבר מאנפף. שחקן 6 במקרה הטוב. הארדן לא היה מעולם לוקה, לא יועד להיות לוקה, וכבר לא יהיה.
מושא ההשוואה – אם חייבים – הוא אחד בלבד. השוואה בראיה רחבה יותר. מקומו של השחקן האחד בפרנצ'ייז, בליה כולה, בסופרט האמריקאי, וכן – גם בספורט העולמי.
.
לוקה הוא לברון. הוא נולד מס' 1. המשיח לבוא. כמו לברון. הוא שאב השראה מלברון. הפך ל"מיועד" בגיל בר מצווה, אנא עארף, אי שם בבלקנים. הוא עשה גלים של, ילד הפלא של התיכון = של אירופה, מגיל 16. מי שראה מקרוב אמר, "אתם לא יודעים כמה טוב הוא. אל תזלזלו", אל מול הספקנים. בגיל 18, כשהארדן או כל אחד אחר, פוצץ חצ'קונים על הפרימטר, הוא היה השחקן הכל-יכול, המוביל, מס' 1 על פיו יישק דבר, בפרנצ'ייז שבונה את כל עתידו עליו. כי הם זכו בלוטרי (תודה פיניקס ושות').
בעונה הראשונה לוקה היה סנסציה, כמו שרק אחד היה לאחרונה. בעונה השניה, ואולי זה מהר מדי, הוא מאפיל על הרב! גם בהישגים על המגרש. בתפקיד על המגרש. בשליטה בכל אספקט של המשחק. בדומיננטיות המוחלטת, בכל. בממוצעים בכל הרובריקות, 20 נק' גבוה, אזורי טריפל דאבל, שמזכירים מאוד את ה-7-7-27 האגדי של הנבחר הראשון.
זה רק על המגרש. הוא כבר לברון הצעיר, בתשומת לב. יש לו אישיות ממגנטת. הוא מגניב, ממזר, הוא כוכב פופ, סופרסטאר, פה גדול. יש לו גם צבע שפונה לקהלים חדשים, שרק חיכו שהמשיח יבוא. ועכשיו, על זה לחזור: הוא רק בן 20?! לאן זה עוד יילך מפה?
לוקה זה לא סתם MVP לעתיד. זה השחקן הבא, תיכף, של הדור כולו.

yaniv
yaniv
20 בנובמבר 2019 12:03
Reply to  stam

+100
אמת לאמיתה

עמיחי קטן
Admin
20 בנובמבר 2019 13:42
Reply to  stam

לוקה פתח פער משמעותי על לברון הצעיר. הוא הטוב בהיסטוריה לגילו וביחס לוותק בליגה הוא רק מתחת לצ'מברליין ואולי ג'ורדן

stam
stam
20 בנובמבר 2019 14:30

לא יודע אם אתה מסתמך על נתונים. בכל מקרה פגעת.
לברון אפילו לא בעשיריה הפותחת לעונת רוקי. זה ג'ורדן, ווילט, מג'יק ועוד. MJ פרץ בסערה עם 5.2 GOAT points, שני רק ללארי בירד באותה עונה… בעונה השניה אגב נעדר כזכור. המחקר עדיין לא ממקם את לוקה ב-2 העונות הראשונות – צריך לחשב ולהוסיף. אני מניח שגם הוא חולף על עונת הרוקי של לברון, יותר מזה – עדיין לפנינו…
.
לעומת זאת, אותו מחקר יסודי, טוטאלי, מציב היסטורית את לברון ביתרון עצום, זה בכלל לא קרוב, על כל שחקן אחר. ג'ורדן בוודאי נמצא בדיון. על המקום השני, נגד קארים.
מחקר מלא: שנה אחרי שנה, כל שחקני ה-NBA אי פעם, כל אחד בכל מה שהוא נתן אי פעם. בחישוב טואל קריירה, או בחישוב עונת קריירה ממוצעת. הפערים גדולים מדי כדי שיתעורר ויכוח אמיתי.
https://nbamath.com/progressive-goat-rankings/
.
אז כדי לעבור את לברון בסך הכל, לתואר ה-GOAT, לוקה יצטרך לעבוד… והרבה זמן.

ברוך רובין
ברוך רובין
20 בנובמבר 2019 14:15
Reply to  stam

לוקה הוא שאקיל (הוא קולע אותו כמות נקודות כמוהו) לפי ההגיון שלך לוקה הוא אותו שחקן לוקה הוא קארים? איזה שטויות אתה לפעמים כותב, לוקה לא דומה ללברון בכלום פרט לסטטיסטיקה, הוא גם לא בא עם היים שאתה מתאר שהיה ללברון (ולזאיון לדוגמה), לוקה ולברון הם שחקנים שונים בתכלית זה שתכתוב את זה 50 פעם או 100 פעם לא יהפוך אותו לדומה ללברון, זה שלשניהם יש קריירה מדהימה (של לוקה רק התחילה טפו טפו טפו) לא עושה אותם דומים.
.
לוקה לא דומה לחברון בכלום בשיטת משחק לא בדרך יצירת הנקודות לא בפיזיות נאדה, שניהם שחקנים מדהימים שיוצרים את הנקודות שלהם בדרך שונה לגמרי , לברון היה סוס צעיר שאי אפשר להתמודד עם האתלטיות שלו, הניתור של לוקה לא מגיע לגרביים של לברון גם לא המהירות חדירה… ,לוקה הרבה יותר צאבי וסוויפטי (בדומה להארדן, כן שלא התחיל ככוכב בדיוק אותו דרך יצירת נקודות).אין שום דמיון ללברון

stam
stam
20 בנובמבר 2019 14:37

אתה כבול במוחש. תתעלה ותסתכל על מקומו, בפרנצ'ייז, בליגה, בספורט האמריקאי, בספורט העולמי. וזה – מול הגיל שלו.
את זה תאמת גם עם הנתונים בשטח. בכל זאת, האם זה בלון הייפ או יש קבלות.
ואז – רק אז – תבדוק גם את הפיצפ'קס המעשיים הקטנים. אם זה סטפ-בק או פייד-אוואי. ולמי השפם הקטן שלו דומה. או מה עודפי השומן של הצ'אבי.
לוקה בגיל 20 הכי קרוב, בכל, ללברון ג'יימס בגיל 20. ב-3 האספקטים מעל.
לא רוצה לקבל, לא צריך… גם לי אין כוח לחזור על עצמי.

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
20 בנובמבר 2019 15:22
Reply to  stam

אחי אתה כל דבר מקשר ללברון בחייאת. אני מת על מה שאתה רושם אבל לוקה לא דומה ללברון בשום דבר חוץ מהמספרים. לא בגודל, לא בפיזיות, לא בסגנון יצירת הנקודות, לא בהייפ., לא במראה. לא בכלום בעצם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Sharpe Shooter

לוקה שאקיל כמו שהוא לברון

yaniv
yaniv
20 בנובמבר 2019 14:40

לוקה לא דומה ללברון בשום צורה.הדימיון בינהם זה לאן לוקה יכול להגיע בסוף הקריירה ופה מדובר על משהו שמתקרב לגדולים ביותר ופה הדימיון ללברון,בטח שלא בצורת המשחק.

stam
stam
20 בנובמבר 2019 16:05
Reply to  yaniv

או. מישהו מתקרב להבין מה שאני אומר 🙂

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
20 בנובמבר 2019 17:07
Reply to  stam

חברה הוא סהכ עונה שניה. אל תמהרו. חס וחלילה אבל תקדים דרק רוז רק אומר. זה שיש לו אטיטיוד של כוכב וכמו הגדולים ביותר זה ברור לכולם. זה לא הופך אותו לדומה ללברון.

עגל
עגל
20 בנובמבר 2019 21:09
Reply to  Sharpe Shooter

דרק רוז בשיאו לא הזכיר את לוקה ולא היה קרוב אליו. לא אהבתי את סגנון המשחק הווירטואוזי שלו שהסתמך על אתלטיות ולא על שכל. אולי זו הסיבה שהוא נפצע

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
21 בנובמבר 2019 2:38
Reply to  Sharpe Shooter

אני יודע שהם לא אותו סגנון משחק, של דרק רוז היה בעצם שילוב של שני הסגנונות של המשחק שהכי מועדים לפציעות, מלא שינויי כיוון מהירים, שהוא היה מדהים בזה, וקפיציות מטורפת(שמלווה בקפיצות מיותרות ומסוכנות רוב הזמן, רק תסתכלו על גה מוראנט הוא משחק כמו שהיד, קופץ לא אכפת לו, והוא כמעט הלך לבית חולים השנה עלזה? יש סרטון הוא מנסה להטביע, המגן חוסם עם הגוף והוא פשוט עף בצורה מפחידה). ולוקה ממש לא משחק ככה, כי פשוט הוא לא מספיק מהיר או אתלטי לזה. אבל עדיין. חלילה וכל זה תמיד נפילה אחת לא נכון, והופ.

א.ב
א.ב
20 בנובמבר 2019 19:41
Reply to  stam

מזכיר שיאניס בן 24 ומחזיק הגנה.
דיוויס בן 26 (גבולי)
ולא ראינו את זאיון (שיהיה בריא).
אז רגע.

ברבור שחור
ברבור שחור
20 בנובמבר 2019 13:06

הספיק לראות את לוקה בעונה שעברה ולהבין שיש כאן פוטנציאל של mvp
מדובר בשחקן שמאוד מזכיר את בודירוגה בהתנהלות על המגרש וההשפעה על הקבוצה.
הליגה היא קודם כל ביזניס ושואו ואחכ ספורט. מי שלא מודה בזה ימשיך להיות מתוסכל משופטים, לוז וחקיקה מוזרה.
הכדורסל האמיתי בכלל משוחק באירופה

עגל
עגל
20 בנובמבר 2019 14:26

+1
באמת מזכיר את בודירוגה (רק הרבה יותר טוב)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

בודירוגה בNBA היה גולם

אשך טמיר המקורי
20 בנובמבר 2019 14:55

2+

Ari
Ari
20 בנובמבר 2019 13:40

לוקה הוא כמו מסי, מספיק לך לראות משחק אחד טוב שלו בשביל להבין שהוא משהו שונה, ובצורה נפלאה.
הווינריות שלו היא ג'ורדנית חד וחלק

ברוך רובין
ברוך רובין
20 בנובמבר 2019 14:17
Reply to  Ari

לוקה מדהים, אבל הוא לא מהנה לצפיה, די מצחיק אותי שכל אלה שבוכים על הארדן מתענגים על חוקה, הם משחקים בדיוק באותה דרך נכלולית, מי אמר שהגזענות לא קיימת? אחד שחקן שחור עם זקן ? השני אירופאי לבן תגובות שונות לגמרי

yaniv
yaniv
20 בנובמבר 2019 14:43

אתה יודע זה פועל ב2 הדרכים.
לדוגמא אתה בתגובה למעלה רשמת שללוקה לא היה הייפ כמו שהיה ללברון וזה למה?
כי לוקה הוא אירופאי חיוור ששיחק מול שחקנים לא משהו בליגה לא משהו ומה שהוא עשה באירופה לא יכול לתפוס בNBA.אז גם פה הייתה גזענות כי אם לוקה היה שחור די בטוח שהוא היה סחירה מספר אחת בדראפט בלי למצמץ בכלל.
ומצטער המשחק של לוקה בכלל לא דומה להארדן.וכן הוא סוחט עבירות אבל ממש לא כמו שהארדן עושהףבדרך כלל זה שהוא נתקע ואין לו מה לעשות אז הוא הולך על התרגיל הזה.
כמו כן ראיית המשחק של לוקה מטורפת והרבה יותר גבוהה משל הארדן

Ari
Ari
20 בנובמבר 2019 14:54

"לא מהנה לצפייה"
סובייקטיבי לגמרי
אני למשל מלקק ת'אצבעות
ולא הם לא משחקים באותה הדרך (שים את לוקה בפיינאלס עם ווסטברוק ודוראנט הוא לא יסיים עם 12 נקודות למשחק באחוזים מזעזעים)

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
20 בנובמבר 2019 15:25
Reply to  Ari

א הארדן לא היה בשל כמו שהוא עכשיו זה לא חוכמה.
ב. שניהם משחקים אותו סגנון, אותו סגנון חדירה, או סגנון תנועות וכדרורים, אותו סגנון סטפ בקים, מסירות וכו. לך תצפה קצת בהארדן עוד ובלוקה עוד ותגיד שאין דמיון. הם משחקים מאוד דומה. זה לא משהו רע. מה שכן שונה זה שלוקה פחות עושה פלופים,של עבירות(עושה אבל פחות משמעותית מהארדן) בכל מקרה שניהם ממש דומים ואם אתה שונא את הארדן בגלל סגנון המשחק. תשנא את לוקה. הארדן מה שכן יותר מחזיק בכדור 40 אחוז יוסאג מה שאני יכול להבין למה לא אוהבים ולוקה נראלי באיזור ה30

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Sharpe Shooter

חכה שלוקה יגדל…
מי שאוהב את לוקה ולא אוהב את הארדן… יש לו תסביך פסיכולוגי קשה שיאלץ להסבירו (למעט הלבן החתיך והצעיר מול אבו זקן המבוגר), כי שאני צופה בהם, מרגיש לי תאומים זהים רק שהארדן יותר מפלצתי בקרוסאוברים לפני הסטפבק, הוא אוהב להתמזמז עם המגן שלו, ללכת לאט ואז דריבל ואז לאט ואז קרוסאובר, לראות אם המגן מתקרב כדי לעוף עליו ואם לא אז סטפבק.
לוקה חסכוני יותר, ומנסה לתת באמפ עם הגוף בחדירה ואם לא הולך עושה סטפבק מהיר ובוכה לשופטים יותר מהארדן.

אשך טמיר המקורי
20 בנובמבר 2019 16:38

כשאני צופה בהם אין שום דימיון בסגנון המשחק, מלבד כמה שטיקים קטנים שלוקה הוסיף לארגז הכלים שלו.
מודה שעוד לא ראיתי הרבה לוקה השנה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכחשת מציאות זה גם הסבר…

Ari
Ari
21 בנובמבר 2019 1:15

לא מבין איך יצורים תבוניים לא מסוגלים לראות הבדל בין יהלום של פעם בעשור-עשוריים, לבין הסקורר המצוי שתמיד שם ותמיד לא מגיע לשום מקום.
הארדנים היו ויהיו בליגה תמיד, לוקה הוא משהו אחר לגמרי גאון מהזן של מסי פדרר וטום בריידי. מי שלא הבין את זה עד עכשיו יבלה את העשור וחצי הבא בתירוצים והתפתלויות מביכים

אור
אור
20 בנובמבר 2019 15:37
Reply to  Ari

שני הסנט שלי
1. לוקה מאוד דומה להארדן ולא ממש ללברון – הרחיבו על זה מעליי
2. המשחק הקבוצתי של לוקה מצטלם יותר טוב לעומת הארדן כי ביוסטון משחקים התקפה מאוד ספציפית ומשעממת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

חכה שלוקה יגדל…והמורי בול יכנס לפעולה…

עידו גילרי
Admin
20 בנובמבר 2019 15:39
Reply to  אור

אולי כדאי לדאלאס לנסות…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הם עוד לא נכשלו מספיק על מנת לפתח את הקיובן בול… חכה

stam
stam
20 בנובמבר 2019 16:09
Reply to  אור

יואו. נעשה את זה פשטני ולא מדויק.
לוקה דומה ללברון, כמו שביבי דומה לטראמפ.
למרות שביבי ממש נראה וזז ומדבר וכו', וסטפבק וקרוס אובר, כמו אלי אוחנה, אנא עארף מי, בפרסומת לשמפו. זה בדיוק נראה אותו דבר!
רק דברים שונים לגמרי.
I rest

זיו פנמה
20 בנובמבר 2019 15:36

כמו שכתבתי בעבר על דונצ'יץ', אלו 2 הנק' המרכזיות:
1. הוא השחקן היחיד היום, עבורי שמצדיק צפייה במשחק מלא (כשהוא על המגרש..)
2. הוא פרח מהר מדי. בדרך כלל זה מרמז על פציעה שבדרך.

נחיה ונראה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך הוא מצדיק אבל? הוא מנפח סטט על חשבון הגבוהים שבורחים מהצבע שיגיע ל10 ריב, כל המשחק סובב סביבו, הוא לא שומר, הוא מונע ממקסי קלבר וגיילן ברונסון להיות אולסטארים, קלבר בקלות שחקן של 25 ו-10 אם לוקה לא מפריע וגונב לו ריב…

א.ב
א.ב
20 בנובמבר 2019 19:56

איך זה קשור לפציעה?

חגי "התותח" ניסני
Editor
20 בנובמבר 2019 15:38

כמה סימני שאלה על העילוי
א אחוזים. כרגע לוקה נמצא מבחינת אחוזי עונשין ושלוש פחות או יותר באותה הרמה שהיה באירופה (איזור 80 אחוז לעונשין איזור 32 אחוז לשלוש) השאלה היא האם אחוזי ה2 שלו שהם עד כה העונה יותר טובים מדורנט או כריס פול שלא באזור הטבעת או אחוזי היאניס לברון שיש לו באזור הטבעת ישמרו.
ב סחיטת העונשין. האם אפשר להתמודד עם הטעיות הפאמפ שלו, כרגע הוא לדעתי אחד השחקנים שזורקים הכי הרבה מהעונשין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חבר'ה אתם מבינים כלום לוקה הוא גלינארי!!! לא בושה להיות גלינארי!!

מה אתם באים לי עם הארדן ולברון ובירד

עידו גילרי
Admin
20 בנובמבר 2019 15:42

חמוד אתה…

אשך טמיר המקורי
20 בנובמבר 2019 16:36

שמעון עוד לא הבנת שאין שום קשר בין לוקה לגלינארי?
חוץ מבשמות – ונילה אייס מול ונילו גלינארי

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21 בנובמבר 2019 18:11

כי בחכמת המשחק ויכולת המסירה והיכולת המגוונת באופן כללי הוא מזכיר את בירד ולברון וכך גם יוקיץ'.
גם לוקה וגם יאניס וגם יוקיץ' כנראה בדרך להיות שחקנים היסטוריים כשליאניס יש יתרון הגנתי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22 בנובמבר 2019 10:25

כמובן גם ציון שיהיה בריא ואולי גם מוראנט. ולא שולל שיהיו עוד כמה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה יהיה בן 21 עוד מעט ולכן זה זמן טוב בגילו מי כוכבים שעשו ממוצעים שכמוהו ומעבר 29.5 נק, 10.7 ריב, 9.3 אס

לברון בגיל 21 (עונה 3 בליגה) 31.4 נק, 7 ריב, 6.6 אס

דוראנט בגיל 21 (עונה 3 בליגה) 30.1 נק, 7.6 ריב.

שאקיל בגיל 21 (עונה שנייה בליגה) -29.3 נק, 13.2 ריב'

מייקל גורדן בגיל 21 (עונה ראשונה בליגה) 28.2 נק, 5.9 אס, 6.5 ריב. עונה שנייה הוא נפצע ומעונה 3 כבר לא ירד מתחת ל-30 נק 8 עונות רצוף מאז (למעט החלק שחזר מהפרישה)-בהצלחה ללוקה.

ד"ר ג'יי בגיל 21 (עונה ראשונה) 27.3 נק, 15.7 ריב

טריי יאנג בגיל 21 עם 27 נק, 8.7 אס, 4 ריב

ווילט הגיע רק בגיל 23 לליגה, מגיק בירד,קרי היו בקולג. קובי ואייברסון קלעו פחות מהם, כל היתר לא במשחק או לא היו בכלל בליגה עדיין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מסיק מזה שהן לוקה והן יאנג HOF ודאיים. לא היה מקרה של מישהו שהתחיל ככה ופתאום הפך לכשלון (לפחות בעידן המודרני)

חגי "התותח" ניסני
Editor
20 בנובמבר 2019 16:18

עידו אני חושב שכדאי לבדוק את המערכת. לדעתי יש כאן התחזות של גיא לשמעון.

אשך טמיר המקורי
20 בנובמבר 2019 16:35

יאנג בהחלט יכול להתגלות עדיין כמרבורי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמו שלוקה יכול להתגלות כגלינארי

אשך טמיר המקורי
20 בנובמבר 2019 18:28

לא. אין שום קשר

stam
stam
20 בנובמבר 2019 16:12

שמעון, עצה פרקטית.
אל תפתח סימונסיטיס כלפי לוקה. כי התחזית זה אולקוס די מהר, ואחרי זה דברים אולי יותר גרועים. למה להגיע לכאן, רק עוד 10 שנים, בשבת בבוקר, ולראות אותו שוב גומר משחק דקה אחרונה… למה לך. כולנו רוצים חיים טובים, לא ככה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  stam

מה? אני חולה על לוקה, הלוואי סימונס הנגר היה כמוהו. אמרתי לך כרגע יש לי 3 שחקנים בשבילם שווה לקום הארדן, יאנג לוקה. כל היתר לא קרובים בהנאה (ראס היה עד לא מזמן אבל הכשלון שנה שעברה סגר את הגולל עליו, אז הוא אתנתא קומית).

סימונס? אתה משווה את הנגר הזה ללוקה? אני עכשיו נותן את סימונס, אמביד ומפנק אותך גם בהורפורד על לוקה לבד. יש?

חגי "התותח" ניסני
Editor
20 בנובמבר 2019 16:23
Reply to  stam

האמת שזה אני.. והאמת שאתה צודק. לשנוא אותו עולה בכאב לב כל משחק בערך. כאיש נמוך הוא מזכיר לי תמיד את החברה ששיחקו בקבוצות אמיתיות לנוער (הפועל/ מכבי/ אליצור ירושלים) שהיו באים למגרש ולא סופרים אותך או אפילו אומרים לך לשבת בחוץ.. יאנג לעומת זאת..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה אתה שונא אותו? מה עשה לך הדונציץ?

חגי "התותח" ניסני
Editor
20 בנובמבר 2019 16:32

אישית? כלום. נראה אחלה בנאדם. פשוט מזכיר לי את החבר'ה הנ"ל – אין כאן שום דבר רציונלי באמת.

אשך טמיר המקורי
20 בנובמבר 2019 16:39

ההתלהבות של יאנג מעצמו אחרי סלים הרבה יותר מעצבנת לדעתי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח מי לא מתלהב היום אחרי סל? בחייאת אשך. לוקה כל היום רוקד. תמצא סיבה יותר טובה 🙂

הדבר היחיד שדומה בין מרבורי ליאנג זה ההגנה שלהם ואיכות הקבוצה סביבם

Dipsy
Dipsy
20 בנובמבר 2019 22:35

אתה פשוט גזען

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיצר בין כל הדיון על לוקה אנשים דיסריספקט טריי יאנג, כן אשך אתה! והוא עוד יאכיל אותך כובעים שיביאו סביבו משהו שלא נקרא קמרון רדיש

אשך טמיר המקורי
20 בנובמבר 2019 16:34

אתה מדבר? אתה זה שהתחלת עם דיסריספקט ללוקה עונה שעברה והילול יאנג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני לא זלזלתי בלוקה, לא חשבתי שהוא יהיה כזה טוב, זה נחשב זלזול?
אני חשבתי שיאנג ואייטון מיוחדים מאד ועדיין חושב ככה. לא הבנתי מה זה קשור? רוב מוחלט פה באתר האמין שיאנג באסט מארץ הבאסטים תחזור לתגובות בדראפט ותראה. גם בעולם יאנג נחשב לפחות טוב מלוקה ערב הדראפט.

חגי "התותח" ניסני
Editor
20 בנובמבר 2019 16:56

שמעון בהמשך לדיון האינסופי, ועכשיו באמת ולא על מנת להתנגח אלא להבהיר כי כנראה שיש גם אנשים חכמים שחושבים אחרת ממך בהקשר הזה (לא אני, אני סתם טמבל)
.
https://youtu.be/rzYoaDjY1I8?t=72
.
זה מתחיל בחטיפה שלו על JV (לא רואים את זה טוב בתקציר) ונגמר בלוב לרובינסון. לא חושב שיש עוד שחקן בליגה שיכול לעשות דברים כאלו למעט לברון (הגנה מעולה + דחיפה מטורפת קדימה + היכולת למסור בצורה מדויקת ללוב) אז נכון הוא לא שחקן שיודע לעשות נקודות לעצמו אבל הוא מביא איכויות שאין להרבה שחקנים אחרים (דיוויס נגיד לא היה לדעתי מצליח לדחוף ככה את ההתקפה ולמסור לנקודה המדויקת שרובינסון יכול לעשות את הלוב)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח. בכדורסל כולנו חכמים, זה קודם כל. זה לא מדעי הגרעין, כולה כדורסל, אמיתי. אז תהיה רגוע.

מה אתה מביא לי הלייאופים במגרש פתוח?? בן סימונס אם ככה הכי טוב בליגה, סליחה טופ 10 (אני מצחיק את עצמי).
אגב אתם לא יורדים לסוף דעתי, כל מה שאמרנו זה שדריימונד לא אולסטאר ושהוא לא יכול להוביל את נס ציונה לפלייאוף בליגה הישראלית כמס 1. עד כאן יש הסכמה?

כשחקן משלים סביב כוכבים הוא סבבה, עושה את העבודה שלו יופי טופי והשלים את הביג 3 , זה לא הכחשתי.
מילא היה לכם פתח לויכוח ב-2015-16 ניחא.

אבל היום??? בחייאת הבן אדם נראה כמו גופה, הסטט שלו לשחקן של 20 מיליון היא חרפה, אריק פסקל נראה דיוויס לידו. בשארלוט הוא היה מרווין וויליאמס למזלו הוא זכה לשחק לצד החברה הנכונים ועשה אחלה קריירה ונתן את הפיר שלו 2-3 שנים בזמן הנכון, זהו.
תראה איך הוא נראה בליג הביג 3? בדיוק כמו שציפיתי, נגר בן נגר מוביל לבחירה 1 בדראפט וזה שיש לידו אולסטאר דיאנגלו בחלק מהמשחקים.

חגי "התותח" ניסני
Editor
20 בנובמבר 2019 17:06

טוב אני הולך לקעקע לי על היד את המשפט – "למה לנסות בכלל"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ואאלה אני מסתכל על נס ציונה הם מקום 4 בליגת העל בלי דריימונד גרין חחחח. אז מהיום זה לא נס ציונה, סליחה נס ציונה כי חטאתי.

מהיום זה הפועל ב"ש (מקום אחרון בליגת ווינר למעוניינים)

חמישיית ב"ש

רכז-טי ג'יי וויליאמס (כוכב הקבוצה עם 18.5 נק)
ג'ון פטרוסלי עם 12.5 נק
ספנסר וויס 15.4 נק
דשון באטלר עם 11.5 נק
סטיב זאק-הסנטר עם 12.2 נק

אם דריי מחליף את דשון באטלר הם עושים פלייאוף בליגה הישראלית? מי היה שם כסף על זה פה? הריי אולסטאר NBA חייב לקחת אותם לפלייאוף לא? או בן סימונס מחליף את טי גיי וויליאמס מי שם כסף על הפועל ב"ש בפלייאוף (לא אליפות אלא טופ 8 בארץ)

matan
matan
20 בנובמבר 2019 17:37

אני חושב שלא יתנו ללוקה את הmvp השנה אולי שנה הבאה אבל השנה כנראה שלא
כי

א. מי שלא זוכר שנה שעברה יאניס זכה בmvp בזכות זה שהצליח להוביל את קבוצתו למקום ראשון בNBA והארדן לא.
וכרגע לוקה מפסיד בפרמטר הזה ללברון

ב. כנראה שלא יתנו לשחקן שנה שנייה את הmvp בטח שלא כשללברון יש עונה חלומית כמו השנה

אבל אני אגיד את זה חד וחלק אני מת שלוקה יזכה השנה בmvp כי זה מראה על עידן חדש של שחקנים טובים שיגיעו מאירופה ועל זה שאפשר להיות אירופאי ולזכות בתארים גבוהים (אני יודע שדירק זכה אבל זה היה לפני 13 שנה בערך

ברוך רובין
ברוך רובין
20 בנובמבר 2019 21:27
Reply to  matan

יאניס לא אירופאי? הוא זכה עונה שעברה , יש עניין של מאזן קבוצתי, לוקה לא ייקח השנה אם הלייקרס תהיה מקום ראשון/שני בקונפרנס, לוקה מבחינה אישית נותן עונת MVP מבחינה קבוצתית המאזן יעמוד לו לרועץ ,
,התחרות כעת זה בין לברון יאניס והארדן, שהמאזן הקבוצתי שלהם טוב משל לוקה , והסטטיסטיקה האישית פחות או יותר דומה

ברוך רובין
ברוך רובין
20 בנובמבר 2019 21:28
Reply to  matan

יאניס עונה שעברה נתן עונה לפנתאון שלא נופלת מעונה שהארדן נתן+ 60 נצחונות זכה ובצדק

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21 בנובמבר 2019 18:31

לגבי השלשות של הארדן, יש כאן טעות בסיסית, אפשר לקלוע במספר מש' נתון רק מספר שלם של שלשות ולכן אין אפשרות שהארדן קלע 68.3 שלשות לאחר ארבעה-עשר מש' ולא 401.8 לאחר עונה אלא 68 או 69 ו-401 או 402, בהתאמה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21 בנובמבר 2019 18:32

*ולא יקלע 401.8

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21 בנובמבר 2019 18:37

הגיית שם המשפחה בסלובנית שהיא המקור של לוקה הוא דונצ'יץ' וכך הוגים גם במסגרת של עברית.
גם הכתיב האנגלי הוא גם לא מה שכתבת אלא דונסיק. אך בכל מקרה הגיית שם המשפחה במקורו הוא כפי שכתבתי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
21 בנובמבר 2019 18:43

לוקה ויאניס וגם יוקיץ' ואולי יאנג בדרך הבטוחה להיות שחקנים היסטוריים כשליאניס יתרון הגנתי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
22 בנובמבר 2019 10:27

כמובן גם ציון שיהיה בריא ואולי גם מוראנט וא שולל שיהיו עוד כמה.

סגירת תפריט
109
0
Would love your thoughts, please comment.x